ניתן לתאר את התמיכה של וורדפרס בשתי מילים "עומס מידע". לוורדפרס יש קהילה עצומה של משתמשים וכמות עצומה של הדרכות אשר יכולות לסייע, וכאן יש אתגר לא קטן להבדיל אילו מהן טובות ויעילות ואלו לאאפשרות אחת היא לשכור מפתח WordPress מיומן כדי להגדיר או לשנות את אתר האינטרנט אבל זה משפיע משמעותית על עלויות ההקמה והתחזוקה של האתר ל WIX, יש צוות תמיכה ממוקד שמסייע למשתמשים שלהם לפתור את הבעיות שנתקלים בהם. הם גם יצרו הרבה מאמרים וקטעי עזרה, ופורומים כדי לתמוך במשתמשים. WIX מציעה גם תמיכה במייל או שיחה טלפונית מתוזמנתצוות התמיכה של WIX יחסוך זמן יקר היות וכל מה שניתן להיתקל בו נבנה ע"י החברה, כך שהסיכויים שהאתר ייתקל בבעיות רציניות יהיה מינימלי.
סיכום
ניתן למצוא הדרכות טובות ומועילות לוורדפרס אבל יהיה צורך בסבלנות והתמדה ע"מ למצוא ת ההדרכות הטובות.ניתן לשכור מפתח וורדפרס, אבל יש לשקול את הזמן הדרוש כדי לשכור את הבאדם הנכון (חיפוש, ראיון, הערכה), ואת עלות גיוס. עם WIX, ניתן לקבל תמיכה דרך ספריית ההדרכות שלהם, ניתן לפרסם שאלות בפורום התמיכה שלהם או לפתוח תקלה אצל צוות התמיכה הטכנית .
Comments